emmajonsson.

17.57

Kategori: Allmänt

17.47

Kategori: Allmänt

man måste dö några gånger innan man kan leva

Kategori: Allmänt

21.24

Kategori: Allmänt

"Du kan slå mig i bitar
Nånting inuti kommer att stå upp ändå"
Kent-Jag Vill Inte Vara Rädd

15.35

Kategori: Allmänt

Är med här och tävlar om att bli månadens bild.

Tack hej, fuck dig, jag har fått nog

Kategori: Allmänt

16.37

Kategori: Allmänt


"Jag ska göra nånting
Jag ska slå er med häpnad
Gå över en gräns
Jag ska bryta mig ut"
Kent-Ingenting

Jag försöker förvandlas men jag går i repris

Kategori: Allmänt

Min bloggdesign är ful, väldigt ful. Och inte kommer jag på ett bra bloggnamn, så istället gör jag nya bloggar hela tiden. För av nån anledning saknar jag bloggandet ibland. Så det får bli den här bloggen ett tag till, orkar inte ha flera heller.

Jag tror jag aldrig någon gång har trott på att tro

Kategori: Allmänt


14.16

Kategori: Allmänt

13.51

Kategori: Allmänt

Jag ska aldrig mer låta dom förstöra för mig, jag tänker inte vara anonym på bloggen för att jag är rädd för  att nån av dom ska få reda på den. Jag ska inte vara tyst bara för att dom är där och inte kan låta bli att förstöra för mig. För allt dom säger och gör mot mig visar ju bara vilka fega, svaga, patetiska människor dom är. Jag är så mycket starkare och bättre än vad dom någonsin kommer att bli.

23.01

Kategori: Allmänt

No you don't know what it's like

Kategori: Allmänt

19.26

Kategori: Allmänt


22.50

Kategori: Allmänt

Mejlade nyss in min ansökan om att jobba som fotograf på UngNT.
Jag vill så gärna ha jobbet, tyvärr känns det som om det kommer at gå till någon annan.

18.01

Kategori: Allmänt

Jag har mera tålamod än vad du har hårda ord

Kategori: Allmänt

Vad som än har hänt, är allt mitt fel

Kategori: Allmänt


fan

Du kommer aldrig kunna hålla mig tillbaks.

Kategori: Allmänt

Jag är bättre än vad dom någonsin kommer att bli.
Dom kommer aldrig ens bli en tusendel så bra som mig.

19.12

Kategori: Allmänt

18.09

Kategori: Allmänt

18.52

Kategori: Allmänt

19.11

Kategori: Allmänt

"Jag försöker förvandlas men jag går i repris"
Oskar Linnros-Vilja Bli

tisdag

Kategori: Allmänt

So now I scream and hope it's a dream

Kategori: Allmänt

Kill Hannah-Scream

21.42

Kategori: Allmänt

Jag ska lämna denna hålan med blåljusen på.

Kategori: Allmänt

"Just nu, just idag,
just i denna sekund
har jag just, just jag fått nog.
Jag ska lämna denna hålan
med blåljusen på.
Jag ska långt, så långt bort som det går"

torsdag

Kategori: Allmänt

Happy people never fantasize

Kategori: Allmänt


08.57

Kategori: Allmänt

I'm stuck with this feeling, will it ever stop?

Kategori: Allmänt

"Now I'm fighting this feeling 
but it never stops, never stops 
I'm still waiting 
And I'm stuck with this feeling 
will it ever stop, ever stop? 
I keep trying"
The Sounds - Queen Of Apology

10.08

Kategori: Allmänt

I know that I should let go, but I can't.

Kategori: Allmänt

21.51

Kategori: Allmänt

Ny blogg nu då. Igen. För typ tusonde gången.