emmajonsson.

17.36

Kategori: Allmänt

----

18.22

Kategori: Allmänt

Har haft världens sämsta dag idag. Vill bara gråta/sova/dö.

Happy people never fantasize

Kategori: Allmänt

19.52

Kategori: Allmänt

Står och låtsas inte se att du står precis bredvid

Kategori: Allmänt


12.08

Kategori: Allmänt

Det gör ont att veta, men lika ont att undra

Kategori: Allmänt

För jag har alltid vetat att du inte skulle stanna

Kategori: Allmänt

16.20

Kategori: Allmänt

Vad är det som är så speciellt med midsommar som gör att varenda affär måste vara stängd?!

Jag tänker aldrig på dig, bara ikväll

Kategori: Allmänt

Om himlen finns är jag förlorad

Kategori: Allmänt

Du är bara en av många människor jag drömt om.

Kategori: Allmänt

Har bara lyssnat på Håkan Hellström senaste dagarna, kan nog varenda låt utantill på Det är så jag säger det snart.

Om du aldrig provat hur kan du då vara säker?

Kategori: Allmänt

I hela mitt liv har jag väntat på livet

Kategori: Allmänt

At least I can say I stand for something

Kategori: Allmänt

Nothing comes between me and my plans

Kategori: Allmänt

17/6

Kategori: Allmänt

Du sa rädslan den går över men den där oron stannar kvar

Kategori: Allmänt

Got a feeling that I don’t belong

Kategori: Allmänt

Ingenting av det jag fotar och redigerar blir bra längre.

14.32

Kategori: Allmänt

Sitter just nu på mitt sommarjobb. Lite småsegt jobb, men jag tjänar bra så det gör inget.

22.19

Kategori: Allmänt

Jag körde bil för första gången idag!

16.24

Kategori: Allmänt

Jag är med här och tävlar om en iPhone 4, vit är den dessutom. Gå in och tävla ni också, sista dagen är dock idag. Så skynda om ni vill hinna vara med!

10/6

Kategori: Allmänt

Nu är det äntligen sommarlov!

23.12

Kategori: Allmänt

I'm lying to myself I'm fine

Kategori: Allmänt

"I'm trying to be strong and brave 
But to tell the truth I'm bleeding inside 
I'm lying to myself I'm fine 
But to tell the truth I'm way out of line"
Neverstore - My Greatest Enemy

20.47

Kategori: Allmänt


"I've been walking around
Trying to figure out
Why I am feeling all the feelings that I'm feeling now
And I got more on my mind
Then I've got on my plate"
NeverShoutNever - I Love You 5

I am not afraid to walk this world alone

Kategori: Allmänt

-

torsdag

Kategori: Allmänt

20.19

Kategori: Allmänt

"We got a hard day coming if we can't work out
All the pissy little problems that were fightin' about"
NeverShoutNever -Love Is Our Weapon

19.23

Kategori: Allmänt

"Jag hoppas, jag drömmer
att marken du går på går sönder
vad som än händer
jag hoppas att ditt vin blir till vatten,
blixtar prickar dig, hälsa till satan, vi hörs!"
Timbuktu – Resten av ditt liv

9/6-2011

Kategori: Allmänt

Bara imorgon kvar.

22.50

Kategori: Allmänt

Tiden går så fort, för fort nästan.
Eller stryk nästan, tiden går för fort.
Det är så mycket jag vill göra.
Men jag är rädd att jag inte kommer hinna allt innan allt är slut.

19.26

Kategori: Allmänt


15.34

Kategori: Allmänt


Can’t stand another single day I gotta get away

Kategori: Allmänt

Har stått i regnet så länge att jag börjat krympa

Kategori: Allmänt


23.52

Kategori: Allmänt

negative/realistic

Kategori: Allmänt

20.30

Kategori: Allmänt

Det du säger bleknar bort.

Kategori: Allmänt

16.41

Kategori: Allmänt

20.51

Kategori: Allmänt

17.41

Kategori: Allmänt